Primeurtjes van de eerste maand - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tamara - WaarBenJij.nu Primeurtjes van de eerste maand - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tamara - WaarBenJij.nu

Primeurtjes van de eerste maand

Blijf op de hoogte en volg Tamara

20 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi!

Alweer een maand verder dus tijd voor een kleine update en veel foto's!

Ondertussen ben ik met stage begonnen bij het bedrijf NPM Fashionality. Dit is een bedrijf met twee filialen waar Nederlandse merken als ONLY, VILA en VILA JOY bijvoorbeeld worden verkocht. 1/2 dagen in de week werk ik in de winkel en de andere twee dagen op het kantoor. Ik ondersteun de baas bij marketing activiteiten. Het is een klein team dus we werken veel samen en daardoor is het extra gezellig.

PRIMEUR 1: ik moest zelf een advertentie maken voor een aanbieding en deze is ook in de krant is geplaatst. Heel cool, omdat het een klein land is wordt het door veel mensen gezien.

Primeur 2: ik heb juichend in de auto gezeten omdat ik in me eentje op zoek was gegaan naar de Albert Hijn en deze ook gevonden had!

Primeur 3: ik heb zelf de tandarts kunnen vinden, gelukkig niks met me tanden, slechts een gezonde verstandskies erbij!

Lindsey en ik zijn natuurlijk echt culturele liefhebbers dus we zijn ook naar het slavenmuseum Kura Hulanda geweest samen met 2 klasgenootjes Daisy en Anne. Maar het heeft meer indruk gemaakt dan verwacht. Het was heel indrukwekkend om meer over de geschiedenis van Curacao te leren.

Nou dat was het wel weer. Nog 5 dagen en dan zijn me ouders en broertje er! Toch wel een klein beetje heimwee als ik hun spreek!

Dag dushi's! x Tamara

  • 20 September 2014 - 05:12

    Robin:

    Heeyyy!!

    Leuk te lezen/ te zien! Heel veel Succes daar en viele spaB!!

    X Greetz :P


  • 20 September 2014 - 08:30

    Renée:

    Klinkt goed schattie! Have fun!

  • 22 September 2014 - 23:10

    Jasper Ips:

    Mooi hoor :) Wat betaal je tegenwoordig nog voor een goeie slaaf? Wij hebben de verwarming vandaag voor het eerst weer aangezet hier, dus zou nog lang niet terugkomen als ik jou was..!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Stagiaire bij NPM, Fashionality

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 2955

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: