Pro's & Con's - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tamara - WaarBenJij.nu Pro's & Con's - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tamara - WaarBenJij.nu

Pro's & Con's

Blijf op de hoogte en volg Tamara

02 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi!

Aangezien ik hier toch best druk ben laat ik jullie wat van Curaçao op deze manier zien! Geen super lange verhalen maar veel foto's zodat jullie een kleine indruk hebben hoe ik op dit moment leef.

Pro's:
- altijd warm
- altijd wel een feestje
- overal reggaetón muziek
- ik woon in een klein paradijsje
- zwembad in de tuin
- onze auto is goedkoop
- regen is fijn
- gelukkig is er wind
- fijn bed
- schone kamer
- leuke huisgenootjes (10 jongens, 5 vrouwen)
- leuke en leerzame stage bedrijf (NPM, fashionality)
- prachtige stranden
- vriendelijke mensen (bevolking dan)
- Rick Bloemberg is langs geweest
- Over 21 dagen komen me ouders en broertje!
- school duurt iedere vrijdag 3 uur
- ik begin m'n draai hier wel te vinden

Con's
- altijd aan het zweten
- als je niks doet wordt je écht lui
- ik ben voer voor muggen
- overal beesten
- boodschappen doen is duur
- (goedkoop) winkelen is hier niet mogelijk
- de auto is een krot (maar hij rijdt :D)
- douchen in de ochtend is ijs koud!
- aanpassen, aanpassen, aanpassen
- en ik mis jullie natuurlijk! mijn lieve familie, vriendinnen en vrienden

Voor degene die mijn adres willen weten, ik verblijf in Villa ananas 1
adres: Seru Loraweg 99

Een hele dikke kus vanuit Curaçao! AJO!

xxxxx Tamara

  • 02 September 2014 - 18:48

    Papa & Mama:

    Hoi Tamara,

    Leuk verslag en foto's. Je kunt zien dat je het naar je zin hebt.

    Papa & Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Stagiaire bij NPM, Fashionality

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 2949

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: